dimarts, 22 d’abril del 2008

De vidents i coses del destí ...

Un altre dia a Barcelona, cap a la oficina ...
... i un altre cop a dalt de tot de la les escales de la sortida, un simpàtic jove amb pintes de tindre en les seves mans els papers més legals que ha vist en aquest país, m'ha donat un altre cop el paper del Profesor Edaly (notis L'Ydeal canviat de lloc), la solució dels meus problemes.

Caram! penso, quin tiu més afortunat que sóc! Aquest personatge segur que no és com aquest, de posts passats. Si n'Edaly és només la meitat de bo de com s'anuncia, he estat escollit entre la massa borreguera del metro de les 8 del matí per redimir-me de la meva vida i il·luminar-me amb els seus coneixements de les terres sub-saharianes. I no és que aquest tipus de vidents tinguin els poder perquè si, tampoc han anat a una universitat de vidència africana, sinó que tenen la sort que el poder que posseeixen és hereditari. Collons, quantes famílies amb poders sobrenaturals hi ha a l'Àfrica ... si hi van els de Expediente X, foten un equip de futbol només amb els paperets que he recollit des de que estic treballant en aquesta oficina (reconec que també n'he portat a casa del client ... és més fort que jo ... )

A sobre, el disseny de les paperetes no canvia molt. Podem agafar els dos models que existeixen:

(notis que el professor Touré podria caure dins la secta del TouréYayisme)

Ara, canvieu el nom i el telèfon i poseu el vostre vident africà favorit, que us farà bon preu.

Però pel que veig fent un ràpid googeleig (terme moderno on n'hi hagi), és que no és un efecte que es doni només a la Ciutat Comtal, sinó que es reparteix per tot arreu ... i que ha sobre ja els han començat a enganxar amb les seves tècniques màgiques de buidar-te la cartera!

Aviam, he de reconèixer que la col·lecció que tinc aquí a la feina és per cobrir-me les espatlles en cas de que algun dia no me'n surti d'alguna incidència ... seria una conversa curiosa :

· Maestro Demba (el tinc a la cole, no patiu ...) al aparato, digamelón
· Oiga, señor Demba, que tengo que montar un cluster de aplicación A y base de datos B para esta tarde, esta noche me he ido de juerga en ves de estar currando y nesesito ayuda urgente que no tenga resaca, como lleva este tema?
· Ningún problema amigo (juaz!)

Ara només esperar que em vinguin els espiritus africans a fer la feina, que bueno, opino, no sé si els espiritus dels antics africans seran els més apropiats per a muntar un cluster informàtic, però queden tant bé dins del CPD donant-li l'aire multicultural del barri de Gràcia que ja val la pena.

Apa! Me'n vaig a fer (poca) feina!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

un apunt de dramàtica trasdendència pels indis tàntrics. No fa gaire un gurú tàntric de rellevància es va proposar matar a un racionalista i ateu empedernit, en directe... el show es va allargar hores i hores per l'interés creixent del públic. Va resultar impactant quan... bé, llegiu-vos'ho q s'ho val (en certa manera posa de manifest el poder de la ment... del destinatari/objectiu)

Pere ha dit...

jajajajaja!

ja ho havia llegit por ahi, el tema del mago vudú asesino en directe per la tele! mooolt fort!

digne d'estar ala meva colecció