divendres, 11 d’abril del 2008

Ja arriba el cap de setmana!

Iepa! (millor llepa),

com anem?

no ho tindria de fer perquè, de fet, avui tinc feina a rabiar, però tinc uns linkets i una història a explicar que m'ha semblat interessant de fer veure.

Primer, posarem uns links, que és cap de setmana i és el que ve de gust ...

· Atenció al cartell "si bebes no conduscas" de la India. Està fet amb un efecte òptic, de manera que quan es veu el cartell es fa l'efecte "onada" de quan vas borratxo.
· Fotografies fetes al moment just (molt xules)
· Quan jo em queixo dels clients que tenen peus en comptes de mans ... i a sobre demanen impossibles!

I ara la historieta.

Avui volia parlar d'en Randy Pausch. Aquest senyor pateix un càncer pancreàtic terminal, es morirà d'aquí poquet. Ell ha volgut respondre a una pregunta que potser ens hem fet tots sobre què he fet a la vida i si, de veritat, me'n puc anar tranquil. Però, en el seu cas, com un iogurt amb data de caducitat, sap que és de les últimes oportunitats que tindrà per fer-ho. Un video inicialment dirigit als seus nens que s'ha convertit en un clàssic del internetes. Paga la pena veure'l i pensar-hi una mica ...



(dura bastant, un xic de paciència, una vida no s'explica en cinc minuts!)


Salut!!

(links de la pàqina de meneame.net)