dilluns, 28 d’abril del 2008

S'ha inaugurat la temporada de mojitos!!

Ole ole ole!

(a part del superconcert de dijous, Down molen)

Dissabte va ser la inauguració de la temporada mojitera a Can Llagostera, un garito que està de puta mare i on els cambrers són molt simpàtics :p

Ja vaig arribar allà que venia d'admirar, per una banda, el pìs cremat de la Diògenes de Rubí alla als pisos del darrera de l'Universo i per l'altra, l'ampli ventall de quintos amb tapa que encara ofereixen els restauradors de moda (per dir-ho d'alguna manera) del barri.
En estat d'alegria, em vaig presentar a rebre el meu mojito corresponent, que aniria acompanyat d'un vermut a base de patraques fregides i llauneria fina que faria les delicies de qualsevol persona anmb uns quants quintos a sobre, com era el meu cas. A partir d'aquí ve la part fosdca del relat. Van sortir milions de Voll Damms de sota les pedres i ens van atacar. Els valents components de la expedició mojitaire queien sense remei (i consciència) a la gespa del garitens dormint profundament (tres voll damms a sant hiolari han de fer efecte) mentres eren objecte de burla i fotografiats per a la posteritat per la prensa estrangera (no resident al pais), els demés dansàvem al voltant de les llaunes buides com indis amb la nostra arma de l'home blanc: una escopeta de balins probablement més vella que nosaltres. I va arribar l'hora del barça i quan em vaig dormir mirant-lo en un sofà. Em van fer fotos i me le sensenyaran demostrant-me quant trist sóc i alcohòlic de merda. Després del partit em vaig aixecar, endrapar quatre coses i abandonar aquell camp de perdició.
Sort que la inauguració de temporada només és superada pel tancament de temporada, i encara queden molts mesos per això...
.... esperem!!

Salut!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

eiii, si q sortíen bé si els mojits a can llagostera (i q'ara m'han entrat ganes d'un Risk)! i veig, pel tecleig del post, q'encara portes detritus de menta al cerebel ;)
anyway, he d'esperar vore les fotos al daily mirror, sun o algún atre tabloide local (i remot)?

Pere ha dit...

mmmm

Xai, te le senviaré al correu ...
són una cosa bastant "gore" :P
esperem que en Fred ens les passi, estan al seu mobil (i videos tb!)

Anònim ha dit...

Fotos censurades pel comite mojitaire, per preservar l'anomimat d'aquest comando.

the_kier