dimarts, 11 de novembre del 2008

Sabatilles de mis amores ...

No,
no és la traducció d'una cançó d'El canto del Loco.
Jo tindria d'haver sigut la tercera generació que hagués servit sabatilles al poble de Rubí, tal i com ho va fer la meva avia i ho fa la meva mare.
Doncs després d'haver vist un post aquí i que la majoria de sabatilles que parla han passat per les meves mans (no sabeu el que és ser fill d'un botiguer / mà d'obra barata ) vaig a fer un resum de les meves preferides ...

1. Garvalín, moda infantil



Clàssic entre els clàssics. De sempre que les he vist. Ara se m'han tornat uns modernos, però de petits eren els amos. Regalaven de tot amb les sabatilles i duraven bastant. Ara han canviat el logo del noi aquell ros amb gorra i tejanos per un altre de disseny. Són els responsables de les sabatilles de la Ágata Ruiz de la Prada.

2. J'Hayber



Tot punk/ heavy que es preués en tenia de portar una d'aquestes o unes Yumas. Jo en vaig tindre un parell i de veritat, que són casi indestructibles. Ara estan en perill d'extinció, no s'han tornat a posar de moda com altres relíquies com les Victoria o les All Star ...

3. Sabatilles Victoria

Tant fart n'estic, que ja no poso ni foto. Me n'he fet un fart de vendre'n, de tots colors : verd, blau marí, vermell, blanques ... Per si no ho sabieu, el Sr Victoria va tancar la fàbrica i els que hi ha ara són uns continuadors rollo com ha passat amb la cervessa Moritz. A part, n'he sigut usuari a desgrat meu per molts estius. A mi, mai m'han agradat.

4. Càmpings


S'ha de reconèixer que els hi tinc un especial apreci, sigui només per les que n'arribem a vendre. Han passat èpoques millors i pitjors però les bones bones són les que es fan a La Rioja. Qui no n'ha portat unes no és persona.

5. Paredes

Bambes Paredes, senyors ... el veritable secret dels nens dels 80 ... Això si que eren bambes! A classe de gimnàs, els que més fardaven eren els que teniem Paredes ... fins que va aparèixer ...

6. Reebook "The Pump"
Es podien inflar!!! A part, eren carísimes ... jo sempre les vaig veure de lluny ... Durant uns anys van ser una bogeria ...

7. All StarNo sé ben bé perquè s'han posat de moda una altra vegada. no m'agraden gens ... si no recordo malament, les portava l'Emilio Aragón al VIP Noche ...

8. Panama Jack
Unes que també van ser mítiques ... aquestes botes, de cop i volta, les portava tothom per anar pel carrer , a la discoteca, pe camp a fer excursions ... el fotut és que no són barates, precissament ... però durar, duraven ...

9. Dr Martins / TermansGran baralla entre aquestes dues marques ... botes fetes per treballar que es venien per fardar. No ho he acabat d'entendre, ara, si que n'he tingut, com no ...

10. YumasGran marca, a mi m'agrada molt. No sé ben bé per què però li tinc especial apreci, per això la he deixat pel final. Erròniament identificada amb ionki amb xandall de tactel (el brillant).

Si me n'he deixat alguna, ja sabeu, un comentari!

Apa, salut!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Home!
Els campings campings, els de tota la vida amb sola de plàstic res d'espart ni moderneces per l'estil.
Crec que ja no es fabriquen, però "fijo" que per la botiga encara en "corren". Jejejeje
Les tres "Bes" Bueno, Bonito i Barato.
Serà que soc vella?
Txell

Unknown ha dit...

Falten les Navalis. Jo tenía unes Navalis, el model que tenía una butxaca per ficar-hi monedes.

Kinky ha dit...

Les que es van posar de moda per culpa del Michael Jordan (no el de EDS si no el que jugava a Basket)eren les Nike Air, amb el logo del putu jugador... tots els freaks de les bambes tenien les seves nike air...

Pere ha dit...

Aviam aviam ...

Txell, les càmpings de sola de goma encara estan al mercat, en blau pels senyors i blanc les senyoretes.

Rubén, NPI de las Navalis, más info?

Kinky, les Air Jordan les odio i molt. ;p però ho tinc en compte per una segona edició del post
:)

Merci per comentar!