dilluns, 3 de març del 2008

Potheads

Hola hola!

per raons òbvies ja aviso que no hi haurà fotos el viatge a Amsterdam. :p

Pothead, en argot anglòfon, vindria a ser el fumeta de la nostra llengua i una definició del que va acabar sent el viatge. Tot pintava bé aquell matí, teniem temps de sobres per agafar l'avió quan vem sortir de can Luisito quan les coses es van començar a tòrcer amb un control policial a la entrada de l'aeroport ... 20 minuts més tard estàvem fent una cua interminable a facturació (no eren ni les 6 del matí i ja estava fart de fer cues!!!) i corrents vem sortejar (tots menys la petaca del Lluís que va tindre de fer una buidada d'emergència) el control i cap a l'avió!!!

Després de 40 minuts donant voltes per l'espai aeri d'Schipol perquè la boira ens impedia aterrar, vem anar directes al FlyingPig (mai més) des d'on vem començar a fer ràtzies d'internament en les apreciades reserves de ganja holandesa. A en Barney's, vem poder fer la primera pedra de toc. La G-13 va fer una bona impressió, encara que un xic humida i les demés (l'AK-47 ja no la tenen en venda :( ) amb una qualitat més que remarcable. Aquí en Roger es va estrenar en l'art de descuidar-se coses pels llocs i va perdre una cosa que se'n va en recordar tot el viatge :p

Decidits i després de fer un dinar a un grec molt freak amb una verge Maria blau fosforito en mig del menjador (que representava un temple en runes) ens vem dirigir a la fàbrica de la Heineken a beure (un altre cop) la cervesa que feien. Tancat. Reformes. Merda. Merda puta. Merda mooolt grossa. Un altre visita als cafès per treuren's el regust amarg de la no ingestió de cervesa i quan anàvem contents, anar a veure els fanalets vermells del conegut barri. Bueno, nosaltres i una munió de zombis que miraven aparadors com si estiguéssim a rebaixes amb uns ulls més aviat com d'oriental amb conjuntivitis. Birres al porc i a dormir abans de les 12.

L'endemà, ens llevem a les 8:30 del matí, endrapem con males coses al buffet lliure i cap al Rijkmuseum. Merda un altre cop. Merda puta. Sembla que la ciutat se'ns giri en contra. Només hi ha una ala de les 5 del museu i fem la mini-visita en dues horetes, pel que decidim anar al museu d'art modern, que està un xic més amunt. Merda un altre cop. També està en reformes i ara està situat al costat de la Central Station (també em versió reduïda). Collons, juguem la nostra última carta en pos de la cultura abans de decidir abandonar-la i deixar-nos als aires de Bob (ells s'ho busquen) i anem al museu de cera (recomanats pel Kinki). Vaia lladres. pretenien que paguéssim 19 tazos per veure la col·lecció que incloïa un fabulós set en viu dels Pirates del Carib. Una botifarra ben gran per ells i cap a la Greenhouse, on cal destacar la Hawaian Snow i la Amnesia Haze (totes les haze que es van catar tenien un gust terriblement bó) . Per la nit, es va visitar el Bulldog, un cofee-discoteca-smart on hi ha un ambient brutal. Una festa segura (i sense alcohol!)

(després del festival, alguns van quedar així de negres)

L'endemà va ser el dia de recuperar forces (el que va anar a dormir més d'hora vaig ser jo a les 3:30 del matí), acabar provisions i agafar un vol de retorn que ens va deixar tard a casa.

Si voleu fotos, pregunteu. Detalls, també :p

PD. No vaig poder enviar cartes d'Holanda, ho sento.

m. ha dit...

Quina mala sort pereta, vaia boicot :(