dimarts, 18 de març del 2008

Animals que es droguen

No, no són gent que va de festa.
Animalets, bonics ells, que s'alienen de la seva vida ...
Al post anterior, podem veure com els gats es droguen amb una planta que fins hi tot venen a les tendes especialitzades en animals (els gats no tenen que pujar a Amsterdam :p) i ara aquí passo uns vídeos de diferents animals que prenen drogues més o menys naturals ...

el primer, el jaguar que pren una espècie d'ayawaska (herba alucinògena/relaxant amazònica) per a "veure millor"



després tenim els monos "amb mono"



i per últim, els monos conquenses, que es beuen el que trobin ...



(d'aquest n'he vist de més grans per festes majors)

Salut!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

bona compilació! i q monos els monos amb mono d'anís... del mono... llàstima q'al curru em capen els videos, pro ja he fet amb la sarta de links anteriors (massa poca feina ultimament :s)... ta prou bé les paranoies de la patata (ncara q acaba cansant les crítiques de tribus)...
de totes maneres, a mi el gat babosillu em fa yuyu nen... i tu, no plantes coses d'eixes per la Batman&friends?

Pere ha dit...

juasjuasjuas

em sembla que n'hi ha al meu jardi pq a voltes m'arriben els gats "to fumaos" a casona i amb la cara del gat d'Shrek. Si és així, només hi ha dues opcions, o han trencat alguna cosa o van más puestos que un ciclista ...

Salut & Guinness, xai!!