dimarts, 27 de maig del 2008

Ja sóc més vell

Hola hola!!

Ja estic de tornada!
De fet, el que avui tingui temps per a poder fer un post en condicions.
Amb el canvi de client, no passo per la oficina i és allà on puc postejar ...

Tot el que m'ha passat últimament gira en torn a això :



o aquest altre post passat ...

Pos si, la setmana passada vaig entrar al Club Súper 3 i dissabte em van preparar una festa molt sorpresiva, on sense voler ni poder, vaig convertir-me en una versió rubinenca del rodolfo Chikilicuatre. A continuació el relat d'una afectat .
Divendres, per variar, mandrejant a ca'l Ruud Yeah (si, tinc les teves fotos vestit de cowboy) quan ell i el Potxo em van recordar que a l'endemà em tocaven diana quan ells volguessin, que em portarien on volguessin i més. Merda, em vaig començar a posar nerviós. Sort que la relaxació jamaicana és un dels meus temes forts i no vaig recobrar la consciència fins a l'endemà. El matí, a la botiga, ja començant a mirar de reul a banda i banda per si apareixia algú amb la idea de raptar-me abans que hagués pogut anar a l'estanc a comprar el tabac per la setmana ... però arribà l'hora del dinar i no va passa res (per sort) ... a aquelles hores ja estava dels nervis i vaig pujar a Sant Quirze a "relaxar-me" una estona i el Potxo i el Ruud no van fer res més que fotre'm més dels nervis ... al final vem anar al bar de moda, on hi havia tot de gent esperant a ...

(seguir el link per veure la desgràcia que em caigué a sobre)

...i vestit d'aquestes pintes, cap al restaurant, que no podia ser cap altre que el Gepetto. No pel seu menjar, no, sinó perquè allà m'esperava una "amiga" de dos metres i rabo ... pobret ... va acabar recordant-me que era un home .... joder! no haver començat!!!
xD
El sopar, molt bé i divertit. Vaig tornar-me i en Kinki va acabar sortint a ballar el chiqui chiqui amb mi i l'"amigo" tot disfressat de Chikilicuatre i el Ruud Yeah va acabar vestit de cowboy ballant el Coyote Dux (npi de com s'escriu) i la meva txiki va ensenyar que ella, encara que porti falda curta pot ballar sense "ensenyar res" xD

Després, acubatada al Shakespeare fins que la Policia Local va decidir que haviem de parar ...
quins ous!

Aviam si puc i poso les fotos quan estigui a casa ...

Salut mandrils!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Pos si!!!
Ja tinc ganes de veure les fotillos, almenys les del sopar.

Jajaja, tallada de rollo de la poli inclosa. La gent s'ho va passar bé.