dimecres, 10 d’octubre del 2007

El poble de mon pare


Bueno,

no se si ho sabreu però aprofito aquest mini-break que ens oefreixen les festes nacionals per baixar al poble de mon pare, Hornos de Segura, a la província de Jaén.

En podeu trobar una descripció aquí
un vídrio aqui i un altre aqui



Veritablement, és un lloc molt xulo, on espero trobar els cérvols en plena bramada (estan en època de zel, com jo :P) i si hi ha sort, algún rovelló per la muntanya, aviam si han sorit ...

Pues res, a veure la família !
Quin remei ... tindre d'aguantar "la liga" (correr tots les bars del poble fent una canya amb tapa, of course) i la companyia de les meves ties, que ja fa un munt que no les veig i em fa molta gràcia de veure-les ...
El pitjor de tot és que són 8 horetes de cotxe ...

Apa, pues, carretera i manta, que queda poc!


Salut!


1 comentari:

Victor ha dit...

Encara m'enrecordo cuan vaig veure aquell video teu de la festa o boda aquella al teu poble amb la familia: collons quina gentada, quin tip de menjar i de beure! També recordo que gràcies a ells vaig descobrir a aquella sobretaula que existien les garrafes de Jack Daniels! Espero que hagin anat be aquests dies alla, salutacions!